Як оплатити замовлення?
  • Он-лайн картою Visa чи Mastercard одразу після оформлення замовлення на сайті (сервіс Liqpay).
Обмін та поверення товарів
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України N 172 від 19.03.1994, продовольчі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають.

При отриманні перевірте (оригінальну) упаковку на цілісність та упевніться, що товар відповідає вашому замовленню.

Якщо (оригінальна) упаковка пошкоджена, ми відправимо аналогічний товар та оплатимо доставку або повернемо вартість замовлення – на ваш вибір. Товар не підлягає обміну чи поверненню після пошкодження вами упаковки чи факту його використання.

Для оформлення запиту про обмін/повернення коштів, відправте нам, будь ласка, будь яким зручним для вас способом (Інстаграм, Вайбер, електронна пошта) наступні документи:
-   фото отриманого товару, на якому чітко видно пошкодженння;
-   акт приймання-передачі оформлений на відділенні НП в момент отримання відправлення.

Термін оформлення запиту – одна доба з часу отримання товару.

Термін обробки запиту та повернення коштів – два робочих дні (без врахування часу, необхідного банку-посереднику для переказу коштів).
Скільки коштує доставка?
Вартість доставки Новою Поштою — 38-45 грн залежно від ваги та міста. Усі відправлення застраховані. Ви маєте право перевірити цілісність замовлення на відділенні та оформити заяву про повернення у випадку пошкодження під час транспортування. Вартість доставки включена до загальної суми замовлення та рахується автоматично, залежно від ваги та міста.
Головний офіс
46027, м. Тернопіль, a/c 566
тел. (0352) 434392
office@smartsnack.com.ua


Департамент продажів
тел. (067) 354 04 40
dp@smartsnack.com.ua

Працюємо
Понеділок—П’ятниця:
9:00–18:00
РОЗРОБКА САЙТУ: HEY, YOU MARKETING